Technik reklamy
zdobywa wiedzę z zakresu technik tworzenia reklamy, skuteczności jej oddziaływania na postawy ludzi, ich emocji oraz przekonania.
Tu sprawdzą się Twoje umiejętności plastyczne, poczucia estetyki i wyobraźni przestrzennej.
- przedmiotem rozszerzonym jest geografia.
TECHNIK REKLAMY:
- przeprowadza analizy marketingowe;
- zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań;
- opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych;
- przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych;
- pozyskuje klientów do współpracy z firmą;
- uczestniczy w rozmowach handlowych;
- prezentuje usługi reklamowe;
- uczestniczy w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych.
PGF.07. WYKONYWANIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO
PGF.08. ZARZĄDZANIE KAMPANIĄ REKLAMOWĄ
WYBÓR DROGI ZAWODOWEJ:
- w działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych;
- w biurach ogłoszeń;
- w działach promocji środków masowego przekazu;
- w agencjach i studiach graficznych;
- w agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowanie opinii publicznej (Public Relations);
- prasa, radio, telewizja.
Zobacz Prace uczniów Technika Reklamy