ZESPÓŁ SZKÓŁ SKÓRZANO-ODZIEŻOWYCH, STYLIZACJI i USŁUG w RADOMIU

Logo

Konkursy Liczba Pi 2022

 

 

Regulamin konkursu plastycznego:
  1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów ZSSOSiU w Radomiu.
  2. Celem konkursu jest przedstawienie liczby Pi lub skojarzenia z liczbą Pi.
  3. Prace należy wykonać na kartce formatu A4 lub większym dowolną techniką plastyczną.
  4. Prace należy dostarczyć do 09.03.2022r. do Sali nr 24 Magdaleny Ponety
  5. Na odwrocie każdej pracy musi znaleźć się imię, nazwisko oraz klasa autora
  6. Prace zostaną ocenione przez społeczność szkolną, poprzez głosowanie dnia 14marca 2022 r. (przez internet, link zostanie podany dnia 14.03.22r)
Regulamin konkursu – Sudoku
  1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów ZSSOSiU w Radomiu.
  2. Uczestnik tej konkurencji powinien rozwiązać w czasie 40 minut jak największą liczbę plansz sudoku (poprawnie)
  3. Konkurs wygrywają trzy osoby, które poprawnie rozwiążą jak największą liczbę plansz.
  4. Zapisy u nauczycieli matematyki.
  5. Data i miejsce konkursu: 14.03.2022 r. (świetlica szkolna)

 

Regulamin konkursu „Mistrz szybkiego liczenia”:
  1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów ZSSOSiU w Radomiu.
  2. Konkurs oceniany będzie bez podziału na grupy wiekowe.
  3. W konkursie może brać udział każda osoba która wejdzie na podany link w dniu konkursu, wypełni tabelkę z danymi imię nazwisko i klasa.
    Quiz można rozwiązać tylko raz.
  4. Wygrywa osoba, która bezbłędnie jak najszybciej wykona wszystkie polecenia rachunkowe w Quizie.
  5.  Liczy się poprawność obliczeń i czas wykonania quizu.
  6. Data i miejsce konkursu: 14.03.2022 r.
  7. Za udział w konkursie każdy uczestnik otrzymuje plusa z matematyki i uwagę pozytywną, nagrodzeni otrzymują ocenę cząstkową (5) z matematyki oraz nagrody rzeczowe.

 

Regulamin konkursu „2XHappy”:

1.Turniej odbywa się na sześciu poziomach trudności (poziom 1 – niebieski, poziom 2 – zielony, poziom 3 – żółty, poziom 4 – pomarańczowy, poziom 5 – czerwony, poziom 6 – fioletowy )

  1. Maksymalny czas trwania konkursu wynosi 60 min.
  2. W czasie turnieju wszyscy uczestnicy posługują się takim samym zestawem łamigłówek. Łamigłówki nie mogą posiadać żadnych znaczeń.
  3. Każdy uczestnik powinien ułożyć z 6 puzzli sześcian (układanka przestrzenna) a następnie ułożyć puzzle do ramki(układanka płaska), następnie otrzyma układankę w innym kolorze.
  4. Każdy uczestnik ma mierzony czas układania każdego kompletnego ułożenia jednego koloru.
  5. Po zgłoszeniu przez uczestnika zakończenia układania i odnotowania jego czasu Organizatorzy sprawdzają poprawność ułożonej łamigłówki
  6. Uczestnik nie może mieć przy sobie żadnych przyborów.
  7. Każdy uczestnik, który w ciągu max 60 min ułoży kompletne układanki w sześciu różnych kolorach otrzyma ocenę celującą z matematyki.
  8. Trzy osoby z najlepszymi czasami otrzymają dodatkowo nagrody materialne.
  9. Zapisy u nauczycieli matematyki.

 

TURNIEJ JEDEN Z DZIESIĘCIU – Regulamin
  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów ZSSOSiU w Radomiu.
  2. Zgłoszenia do – nauczycieli matematyki
  3. Celem turnieju jest popularyzowanie wiedzy matematycznej i dobra zabawa.
  4. Termin 14 marca 2022 /  w świetlicy szkolnej/.
  5. Do konkursu każda klasa typuje dwóch  uczniów  którzy tworzą drużynę  i za  ich  zgodą zgłasza nauczycielowi matematyki.
  6. Konkurs składa się z 3 etapów w których drużyny  zdobywają 10 punktów za poprawną odpowiedź oraz tracą szansę za złą odpowiedź.
  7. Etap I – Każda z drużyn posiada 2 szanse i odpowiada kolejno na 2 pytania. Drużyny które zachowają szanse przechodzą do kolejnego etapu.
  8. Etap II – pierwsza w kolejności drużyna  która odpowie poprawnie ma prawo wskazywania siebie lub inną drużynę do odpowiedzi. Etap trwa aż do wyłonienia 3  drużyn  posiadających szanse.
  9. Etap III – Drużyny otrzymują tyle punktów ile zachowali szans w poprzednim etapie. Następnie drużyny odpowiadają po kolei na pytania. Za poprawną odpowiedź otrzymują 10 punktów. Po 3 poprawnych odpowiedziach  drużyna ma prawo wskazania siebie lub inną drużynę do odpowiedzi. Za poprawną odpowiedź drużyna otrzymuje 10 punków gdy była wskazana przez inną drużynę albo 20 punktów gdy wskazywał siebie do odpowiedzi. Runda III kończy się w momencie straty szans przez drużyny   lub wyczerpania wszystkich pytań.
  10. Wygrywa drużyna która otrzymała największą liczbę punktów.

 

 

                                                         SERDECZNIE ZAPRASZAMY

I               

DO ZOBACZENIA !!!      

 

 

 

Copyright © 2024
Skip to content